Nerdeyim?

12 Mart 2014 Çarşamba

Brezilya - lll - Foz do Iguaçu

Alt tarafı bir su akıyooor akıyor, biraz yüksekten düşüyor. Bu kadar. Peki nedir şelale olayında beni bu kadar mutlu eden? Bilmem nedir.

Madem öyle mutluluğumu takip edeyim dedim. Üşenmedim Rio'dan kalkıp Brezilya'nın güneyine Foz do Iguaçu'ya gittim. Alt tarafı düşen su içinde çocuklar gibi şen 2 gün geçirdim.

Bu seferki yol arkadaşım hostelde tanıştığım insanların yanı sıra Manaus'ta tanıştığım Taiwan'lı bir çocuktu. Brezilya'ya geliş hikayesi biraz komik. 4 Taiwan'lı mühendis kız Rio'ya gitmeye karar veriyorlar. Böö desen korkacak insanlar (Manaus'ta tanıştım da). Biz bodyguard bulalım diyorlar. Bir internet sitesine ilan yazıyorlar ve bizim oğlanı buluyorlar. Rio'da karşılaştığımda yanlarında bir de Hong Kong'lu bir çocuk vardı. Duble koruma yani. Hahaha! Saçmalığa bak!

Neyse suya dönelim. Yazacak çok şey yok. Dev gibi park var. Brezilya - Arjantin sınırında. Şelale grupları var. Brezilya tarafı seyirlik, Arjantin tarafı ıslanmalık ve hayretlik. Fotoğraflar konuşsun:



Her yer şelale her yer gökkuşağı!










Arjantin tarafına da geçtim. Şelalelerin tam üstündesiniz ya da altında, kadraja sığmıyor!



Durduramıyoruz heryerden fışkırıyor.







Buraya şeytanın boğazı diyorlar:


Bir de bir sürat teknesine binip şelalelerin tam altına girdik, resmen sudan dayak yedik! Anlamsız mutluluğum:


Arada yeni arkadaşlar da edindim:




Türkiye gündem tüm mutluluğumu alıp götürse de iki günlüğüne çok çok mutlu olup olup durdum.

Son söz hostelimin bahçesinden:



Şimdi Florianopolis'e yollanıyorum!

5 yorum:

  1. ay yerim o suratı! o peynir tenden eser yok şimdi...

    YanıtlaSil
  2. çok çok güzelmiş. su sesini seviyosun demek ki :) kelebeğinle tucan'ın da güzelmiş :)

    YanıtlaSil
  3. mutluluğun resmi inanılmaz :D

    YanıtlaSil
  4. WOOWW!! En az meşhur Viktorya Şelaleleri kadar heybetli gözüküyor Duna.. Ben de bayılırım şelalelere, Kanada'da sırf tamamen donmuşunu görmek için bi ton yol tepmiştim.. Sanırım amfibik bi insan olmakla alakalı :P Bu arada helecanla her açıdan o kadar çok foto çekmişsin ki, resmen şelalenin sesini duyar gibi oldum :D

    Bu arada kayıp Pingu yerine o komik gagalı kuşu alaydın ya yanına :) Pek bir mülayim bişeye benziyor, süt dökmüş tukan kuşu gibi otururdu yanında :P

    Haha hatırlatmak istedim.. Auckland 11.387 Kilometre yazıyor tabelada :D Bir de BerliM ne yahuu??? Benim Berlinim anlamında herhalde :P Son olarak bir de elin değmişken bi İstanbul oku çakıversene oraya.. Takriben 11.469 km olacak, ehh yönünü de sen bul artık :)

    YanıtlaSil