Nerdeyim?

12 Aralık 2013 Perşembe

Berlin Günleri (3)

Berlin'deki son günümüzde sabahtan Salıları ve Perşembeleri kurulan Türk pazarına gittik.  Hakikaten görülesi.  "Bitte schön ablam" dersem özetlemiş olurum herhalde.  Her şey var, yok yok.  Tatlıydı baya.

Sonra da Schloss Charlottenburg'taki Noel pazarına gittik.  Çok büyük ve güzel bir pazar.  Romantik Noel pazarı olarak biliniyor.  Romantikliği de hemen arkasındaki Charlottenburg Sarayı'ndan geliyor.  Gündüz de güzeldi ama herhalde gece oldukça romantik olur.  Son gün vesilesiyle ilk günden beri Kuzen İ'nin bana yedirmeye çalıştığı ama bir türlü fırsat bulamadığımız flammkuchen yedik.  İncecik pizza gibi bir şey.  Siz siz olun ilk günden yiyin.  Sonra diğer günler de yemek isteyebilirsiniz.



Peşimi bırakmayan kar fırtınasında sağ salim döndüm.  Bu vesileyle evini bana açan ve kar kış demeden beni gezdiren Kuzen İ'ye de teşekkürlerimi sunarım! :) 

---

Ön gezi de tamamlandığına göre artık son listeleri  yapmaya başlamalıyım.  Doğu Berlin trafik ışıklarından esinlenecek olursak, artık modum bu:




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder