Nerdeyim?

26 Aralık 2013 Perşembe

Rota

Gitmeme 12 saat kala rotamı da yazayım.  İlk yapılacak işi en son yapmak huyumdur, bu sebepten biletimin rezervasyonunu yaptırmış ama satın almamıştım.  Bu Pazartesi sabahı Çiğdem Hanım'ı baya bir uğraştırarak biletimi aldım.  Arada bazı rezervasyonlarım uçmuştu, kalp krizi geçiriyordum az daha.  Biraz çakallıklar yaparak tüm uçuşların biletini kestiler çok şükür.  Umarım gidişlerde de sorun çıkmaz. Kıssadan hisse siz biletinizi erkenden alın.  Ha bu arada bir not daha, bileti çok erken alırsanız havayolu muhtemelen uçağınızın saatini, gününü, aktarma süresini değiştirecek ve sizi kanser edecektir.  Misal Kolombiya içi bir uçuşum 3 kere değişti.  El insaf yahu!  Günlerdir acentelerden gelen email ve telefonları korka korka açıyorum.  Programda esnek olmak lazım.

Nihayet Çiğdem Hanım elime bir balya bilet tutuşturdu.  Bildiğin koçan.  Kaybetme dedi.  Elektronik değilmş, 100 dolares yeniden basım cezası varmış.  Sarılıp uyuyacağım balyama.

Rotam şöyle - büyük harfle yazdıklarım one world bileti durakları, diğerleri haricen gitmeyi planladığım yerler:

İSTANBUL - MADRİD üzerinden KOLOMBİYA - Ekvator - Meksika - Guatemala - Belize - Küba - PERU - Bolivya - BREZİLYA - ARJANTİN - Uruguay - ŞİLİ - AVUSTURALYA - Yeni Zelanda - FİJİ - HONG KONG - TAYLAND - Vietnam - Kamboçya - Malezya - Singapur - HİNDİSTAN - Nepal - Tibet - ÜRDÜN - İSTANBUL

Yazınca hiç inandırıcı gelmedi, ben mi gideceğim bu kadar yere?  Nerde benim pembe battaniyem?


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder