Nerdeyim?

4 Nisan 2014 Cuma

Avustralya - I - Sidney

Yeni Zelanda'ya gitmeden evvel round the world biletim beni Sidney'e attı. 10 gün sonra tekrar geri gelmeyi planladığım ve yıllardan beridir çok merak ettiğim bu şehirde 1 gün geçirme fırsatı buldum. Dönmeyi planladığım için şimdilik sadece ilk intibamı yazacağım. O da şu: Olmuş!

İnsanlar için yapılan kentler arasında en insanlar için yapılanı benim fikrime göre Londra'dır. Yalnız kış aylarında insanı intihar eşiğine getiren havası, kalabalığı ve pahalılığı eksi tarafları diye düşünmüştüm hep. Sidney'se Londra'nın havası güzeli ve optimum boyutta küçüğü. Pahalılıksa duruyor. Güney Amerika'dan sonra kendimi açlık sınırında 4 çocuk yetiştirmeye çalışıyormuş gibi hissettim. Şişe su 4 dolar olur mu ya!? Neyse bu da bu güzel şehirde yaşamanın bedeli herhalde.

Parkları, botanik bahçeleri, bedava müzeleri ile her yerinden insanlık ve sanat fışkıran bir yer. Tetkik etme fırsatı daha bulamadım ama yakınlarda plajları da var. 1 günde vardığım sonuç evet yaşanır, hem de çok da güzel yaşanır. Derseniz ki saçmalama bir günde nasıl o sonuca vardın! Siz de haklısınız.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder