Nerdeyim?

28 Ocak 2014 Salı

Meksika - VI - Chichen Itza & cenote

Hostelimdeki insan suretindeki yaratiklar halen gurultu yaparlarken ben sabahin korunde Chichen Itza'ya gitmek icin yola dustum.  Biraz uzak da kendisi.  Bir tura yazilmistim gitmek icin.  Bir Alman arkadasim oldu turda, o gun ve ertesi gun de beraber takildik.  Bu arada Alman kadinlar her yerdeler!! Her yerde! Gittigim her yerde en az bir, cogunlukla iki tane yalniz gezen Alman kadinla tanistim.  Cok takdir ediyorum kendilerini.
Turumuz once bir cenote'ye ugradi.  Eksik kalmadim, yuzdum tabii ben burda ;)



Biz oradayken yagmur basladi cenote'nin tepesindeki delikten yagmur indi basimiza.  Muhtesemdi!

Damlalar goruluyor mu?


Sonra bizi bir Maya koyune goturduler.  Iyi ki artik Meksika'dan ayriliyorum.  Yoksa bu renklerden cildiracagim, herseyi satin alip, butceyi patlatip, eve donecegim!







Sabah bir resmimizi cekmislerdi.  Neden anlamamistik.  Cakal Carlos Mayalar kendilerine ozel ickilerini bize pazarlarken bakin ne yapmislar - yeni kankam ve ben:


Ikimizin de yeri kisitli, uzun sureli seyahatcileriz, alamadik ama baya aklimiz kaldi.  Tadi da guzeldi meretin.  Balli bir sey.  Sifa diye icersin.

Ve nihayet Chichen Itza.  Ben Maya Maya diyorum da bir de Toltec etkisi de varmis.  Ama arkadasim sizde medeniyet bitmiyor.  Hangi birini ogrenelim!

Mucizevi sekilde onunde kimse olmadan buyuk tapinagi yakaladigim an ve digerleri:





Turist sayisi fazlaligindan Tikal kadar olmasa da cok begendim burayi.  Nadir de olsa 'senin burada olmaman lazim, burasi baskasinin ozel alani' duygusu yine hissettirdi kendini.  Bayiliyorum boyle olunca.  Gidilesi gorulesi yerler listenize yaziniz.

5 yorum:

  1. Almak isteyip taşıyamadıklarını bana postalayabilirsin ;) sen gelene kadar iyi bakarım ama şişeler biraz hafifleyebilir hehe :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyi fikir valla! İçtiklerin de komisyon olur :))

      Sil
  2. Tikal Chichen Itza'dan daha büyük galiba di mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok daha büyük. Ve daha mistik bence.

      Sil
  3. o mağara icin ben de giderdim. oy oy oy!

    YanıtlaSil